Translate

marți, 29 mai 2012

PADMITA





                                                   SALUT FETELOR!

M-am chinuit ceva timp sa fac aceste poze , asa ca incep  prin a-mi cere scuze ca  sunt foarte neclare , am incercat si la lumina zilei (a fost innorat ), dar degeaba tot neclare sunt! Imi pare rau pentru ca in realitate culorile sunt foarte vesele si intense dar ca de obicei aparatul meu nu vrea sa ofere mai mult :(( ! Probabil ca multe dintre voi (cele care urmaresc bloguri de make-up ), stiti acest machiaj , este cel al Padmitei ,am incercat sa-l reproduc... dar genele mele nu au fost identice cu ale ei  si  le-am taiat in jumatate sa-mi iasa oarecum la fel !

Despre  noul primer de la E.L.F. am uitat sa specific   aici  ca este foooarteee sidefat , e cam greu daca vrei sa faci un look cu farduri mate !














am facut o poza doar cu primerul de la E.L.F. sa vedeti cat este de sidefat !!





































LA LUMINA ZILEI





























V-AM PUPAAAT!!!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget