Translate

joi, 10 mai 2012

E.L.F.


HELLO!


Mda asa mi se intampla mie ...sa fac postare o perioada, destul de des, dupa care o mica pauza, probabil ca in ultima perioada am fost  mai ocupata! Dar nu v-am uitat, sunt aici sa va arat noile produse de la E.L.F.de care sunt destul de incantata! Vazusem acum ceva timp pe site-ul lor un nou primer pentru ochi, pe diferite nuante dar nu puteam sa-l cumpar pentru nu-l mai gaseam  pe stoc , pana intr-o zi cand l-am gasit ....si nu aveam cum  sa dau comanada doar de primer, trebuia sa  mai cumpar ceva ... mda si uite asa am mai cheltuit niste banuti :(( ! Comanda nu e mare pentru ca nu  aveam nevoie de ceva special...

ASADAR:

1.NEW-Primer.
2.-Pudra-bronzanta-si-blusher
3.Creion-de-sprancene-Lifter-Filler
4.Gloss-Lip-Stain-FIRST DATE
5.Baghete-pentru-mascara-12-bucati































































PUPP!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget