Translate

miercuri, 16 mai 2012

COVERGIRL





                                                                            SALUT!


 Am vazut pe blogul Lianei ( acum este: http://lianasdreams.blogspot.com/ ) din nou fondul de ten Covergirl de care sunt putin cam obsedata (si am zis'' repede sa nu-l pierd'') ! Ce sa fac daca imi place foarte mult si cred ca acopera destul de bine , este ieftin ,culoarea mi se potriveste si poate fi folosit si ca anticearcan (doar BB creme +  fondul de ten compact doar in zona cearcanelor si gata) si am zis ca daca tot imi place fondul de ten de la aceasta firma de ce sa nu cumpar si mascara sa vedem cum e !! Ii dau  nota 7, pentru ca se ususca destul de repede si nu l-am folosit de prea multe ori, dar peria este ok ! Mi-a placut ideea de ambalaj (peria pusa separat, si produsul din mascara prevazut cu un capac care se infileteaza - asa pot sa spal peria si intre timp sa pun capacul  sa nu se usuce!Toate produsele gen mascara ar trebui sa vina sub forma asta ;) .  Corectorul Revlon nu e neaparat nuanta mea, dar l-am cumparat pentru potentialele cliente care vor sa le machiez! Ca de obicei Liana ma rasfata si de  fiecare data cand fac comanda imi mai da ceva cadou - de data asta am primit un blush de la Margaret Astor ...si chiar se potiveste nuanta .O pup inca odata pentru cadou :)






























































































Un comentariu:

A apărut o eroare în acest obiect gadget