Translate

marți, 15 mai 2012

COSMOBEAUTY 2

SALUT!

Revin in sfarsit cu  COSMOBEAUTY partea  a doua si produsele cumparate de la cosmetica verde (ca se pare ce mai mult de acolo am facut shopping ), si de la Melkior ! Nu sunt multe, dar este exact ce imi doream eu cu exceptia periei de la Melkior ! Este a doua perie de la ei si am zis ca nu mai cumpar, pentru ca din nou cad perii din ea ! Ok... e din par  natural , dar nu mi se pare normal sa cada din ea  atat de mult,  mai ales ca persoana care mi-a recomandat-o (vanzatoarea ) m-a asigurat ca nu vor cadea perii din ea ...bla  bla  bla......teapa !














Nu contine DBP, Toluene si Formaldehyde. Recomandat unghiilor fragile, precum si dupa indepartarea unghiilor artificiale. Stimuleaza cresterea unghiilor, intareste si creste elasticitatea lor.
Mod de utilizare: Aplicati pe unghiile curate si uscate.








ASA ARATA CU LACUL TRATAMENT : UN LUCIU NATURAL 















Scrub corporal "Mango de Kenya" - exfoliere si catifelare.
Reinnoieste pielea, lasa pielea moale si fina, confera luminozitate.
Nu contine SLS, parabeni, silicon.
Contine zahar de trestie, extract organic de ceai verde, extract organic de musetel, ulei organic de mango, ulei de neroli, ulei de catina.














MINI PRODUSE (NU MAI STIU STANDUL )
amandoua sunt pentru curatarea tenului : cel din stanga e namol  din marea moarta sub forma de spuma (impotriva cosurilor) cel din dreapta este exfoliant pentru ten 





balsam de buze cu nuanta- Jordana , miroase minunat , fructat,  iti vine sa musti din el :))





CU AROMA DE PEPENE !! YAMIII
le-am facut pofta si colegelor asa  ca a trebuit sa le cumpar si lor !!














le caut de ceva timp  :  par cat de cat  naturale si au  si  banda transparenta   











''minunta perie''





pup si o saptamana usoara!!





































2 comentarii:

  1. Sa le folosesti sanatoasa! De abia astept sa faci review base-coat-ului de la jordana. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Alina !O sa mai dureze ceva pana pot sa zic cum e tratamentul! Pupik si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget