Translate

joi, 17 mai 2012

COLOURED





                                                                               OLAA!!


Se pare ca nu am mai facut de ceva timp un machiaj si daca tot am avut putin timp liber am zis sa ma joc putin cu nuantele  ! Nu prea folosesc acesta  paleta , probabbil ca nu imi este la indemana (e undeva bagata prin sertar destul de greu de scos) ! Binenteles ca am aplicat si noile gene false de la Melkior (eram curioasa cum vin) ! Intodeauna adezivul de la gene e ingrozitor (cu toate  ca m-a asigurat ca acesta e foarte bun),m-am chinuit ceva, si pana la urma tot pe al meu l-am folosit !!
















































































V-AM PUPAT SI O SAPTAMANA USOARA!























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget