Translate

luni, 30 aprilie 2012

MISS SPORTY

SALUT FETELOR!

O  noua saptamana!!! Luni...pffff.....dar ce-mi ridica mie moralul?(avand in vedere ca mie nu imi place lunea), este un machiaj dragut ! Parca mi-am baut cafeaua si parca m-am trezit instantaneu!! VOI NU PATITI LA FEL ? E ceva ciudat stiu, dar mi se intampla de multe ori , sa ma trezesc cu o stare cam nasoala ....si dupa ce m-am machiat parca as fi baut 5 cafele :))). V-am scris   acum cateva zile ca mi-am cumparat 2 farduri de la Miss Sporty ,astazi il prezint pe cel de-al doilea :) machiaj de zi , nimic deosebit !!




















NO MAKE-UP :((  doar baza - fardul cel mai deschis







































ALTE PRODUSE FOLOSITE 




V-AM PUPACIT SI VA DORESC O SAPTAMANAAA USOARAAA!!!



2 comentarii:

  1. Multumesc Simmonne...pacat ca nu se vad foarte bine NUANTELE ,aparatul nu ma ajuta deloc!E un amarat:) Pup!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget