Translate

joi, 26 aprilie 2012

MISS SPORTY

SALUT FETELOR!

INCA O ZI!!!!!Si voi imbatrani.....
Acesta sa zicem ca e un tutorial, este un machiaj de zi ! De curand mi-am cumparat doua farduri de la Miss Sporty, sunt foarte ieftine si mi s-au parut dragute nuantele !
Va pup si va las cu pozele .






















NO MAKE-UP :((






AM APLICAT CULOAREA CEA MAI DESCHISA PE TOATA PLEOAPA

























SI CULOAREA INCHISA IN PLIUL PLEOAPEI SI AM BLENDUIT 








MASCARA TOT MISS SPORTY COINCIDENTA :))

















SIMPLU CA BUNA ZIUA!










2 comentarii:

  1. E fardul meu preferat. cred ca l0am mentionat intr-o groaza de postari! F. dragut ti-a iesit..!

    RăspundețiȘtergere
  2. SALUT SIMMONNE87 :)! Merci ca mi-ai urmarit postarea (mai e totusi cineva care ma urmareste hiihii) sper sa fac o postare si cu cealalta nuanta (cu roz)!pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget