Translate

joi, 15 martie 2012

NEW FROM E.L.F.



Despre  noile produse E.L.F.! Am prins promotia cu transportul gratuit + un cadou ,si am zis de ce nu,ca  nu mai facusem de ceva timp comanda! 

CE AM LUAT:
a. waterproof eyeliner pen- purple
b. fard de pleoape- ethereal
c. fard de pleoape- day to night
d. pensula -  ''defining eye''
e. luciu de buze cu efect de marire- peach passion

si CADOUL a fost o pensula pentru gene si sprancene

Nu am  luat mare lucru, nu prea stiam ce sa-mi mai cumpar ! Mai mult eram curioasa  de fardul day  to night!

a. Tusul are exact nuanta pe care o vroiam - purple, problema e  ca atunci cand il folosesti pare destul de uscat, si trebuie sa astepti putin pana sa poti sa te dai si la celalalt ochi
- ce imi place este ca aplicarea este foarte usoara - are pensula gen carioca 
 - nu este waterpoof

b. Fardul etheral il am dar e pe terminate si am zis ca mai trebuie unul (mi-au placut nuantele)


c.  Day to night- are nunatele mai inchise in realitate fata de cele de pe site-ul lor, dar in mare... nuantele sunt ok.  imi plac 3 sin 4 :))

d.   De pensula nu  prea am ce sa povestesc ....e ok....si cam atat

e.  Luciul de buze are doua capete...unul e cu nunata de ''piersica''si  are niste particule movulii  foarte fine ,iar celalalat capat e cel care sa zicem da efectul  de marire ....e mentolat si simti ca iti ''ard buzele''!Dar de fapt nu face nimic in cazul meu! Bine acum nu ma astetam la ceva maret :)))  nu tine pe buze mai mult de jumatate de ora....in schimb are un miros foarte placut!!

















ETHERAL                                                                                 DAY TO  NIGHT













































                         PUPPPP!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget