Translate

luni, 12 martie 2012

BB CREAM

SALUT FETELOR!

In primul rand LA MULTI ANI! Scuze  ca nu am resusit sa va urez la multi ani pe 8 martie si sa doresc o primavara minunata ....timpul a fost in defavoarea mea (ocupata si foarte obosita)

Probabil ati mai vazut si pe alte bloguri, dar e o mare isterie cu acesta crema -BB CREME
Stiam de ea de ceva timp dar nu gaseam pe nicaieri! Am gasit in catatlogul  Oriflame ceva de genul asta si ca de obicei m-am riscat - am zis sa-l incercam!!
Este ok in mare, este intens hidratanta, se aplica foarte usor, se intinde bine, dar nuanta (care era unica) e destul de inchisa pentru mine - probabil o sa fie mai bun la vara! Dupa cum se observa ma pregatesc intens pentru vara (in ultima perioada am luat destule  produse cam inchise pentru tenul meu )  :)) !!
  dar sa trecem la ce e mai important

BB CREME de la GARNIER:

-este o crema multimfunctionala zilnica, ceva intre fond de ten si o crema hidratanta
-contine vitaminaC (cunoscut pentru efectele antiozidante, ofera tenului un aspect sanatos si luminos)
-are protectie solara 15
-disponibila un doua nuante

Mi se intampla de multe ori sa nu am prea mult   timp la dispozitie sa ma machiez si atunci acesta crema cu nuanta  este ideala pentru mine, sunt zile cand pielea mea vrea mai multa hidratare si zile cand cere mai multa acoperire (probabil si vremea are o influenta). Din pacate eu nu prea pot sa beau multa apa (max. un litru/zi) si atunci pielea mea clar are de suferit si se vede! 
Nivelul cremei de acoperire este slab spre mediu ! Singura problema este ca pe parcursul zilei imi luceste pielea destul de tare (  dar folosesc servetele pentru indepartarea  exesului  de sebuum -de la E.L.F.)
VOI ATI INCERCAT ACEASTA CREMA ? cum vi se pare?
































SI CREMA CU NUANTA  DE LA ORIFLAME














V-AM PUPAT SI O SAPTAMANA USOARAAA !!

2 comentarii:

  1. Poti rezolva problema cu luciul cu o pudra. BB da stralucire tenului, dar mie personal nu mi se pare ca luceste efectiv tenul de la ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa e ai dreptate...dupa ce folosesc servetele pentru excesul de sebuum ,folosesc si pudra!La inceput este super ok crema ...dar dupa vreo 4 ore se zicem ... tenul meu nu mai este la fel,si le folosesc pe cele doua (servetele+pudra)!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget