Translate

joi, 23 februarie 2012

NEW





SALUT!

Acum o saptamana cred ...m-am intalnit cu Liana  pentru ca ramasesem  fara fond de ten, si uite asa pe o zi minunata de iarna cu balti si mocirla eu m-am dus la intalnire!Dar sacrificiul a meritat?
Mi-am cumparat doua  produse de la ea de pe blog :

       1. CK powder foundation spf 15(cameo )problema este ca nu e chiar fond de ten ci  pudra in toata regula nu stiu  de ce scrie pe el termenul  foundation si 

       2.Revlon colostay aqua-mineral foundation powder-sets make-up for a shine free finish.....interesant este ca atunci cand il aplici iti da senzatoia de ud pe fata ;) cand l-am folosit prima data sa vad cum e nuanta pe fata (e foarte inchis pentru mine) l-am pus pe pensula si am zis ca ''ce naiba e uda pensula?''  pfff  uitasem ca da senzatie de rece-ud ! Deci o sa fie probabil super ok la vara cand poate o sa ma bronzez putin si in acelasi timp o sa ma racoresc :)! SPER!

Deci dupa cum spuneam este cam inchis pentru mine si momentan il folosesc ca BLUSH!  Ahahah da...ca blush dar se vede foarte ok! Ce imi place cel mai mult (si de cand l-am luat numai pe ea o folosesc) este PENSULA cu care vine acest fond de ten!  Este BESTIALA! Usor de intins  fondul de ten si nu lasa dungi (am pensula de la  Sephora pentru fond de ten si  lasa dungi urat de tot -nu e buna decat pentru intins masca pe fata....) pensula e din par sintetic, usor de manevrat, fondul de ten se intinde foarte bine,  arcuita perfect ... deci  m-am indragostit!

SI INCA DOUA PRODUSE  DE LA AVON:

           3.Smooth mineral -nude (asa e cand dai comanda fara sa vezi nuantele -nude pentru mine este ffff. inchis -o sa vedeti in poze ) ciudat .... inca  pentru ca nu l-am incercat inca pe fata (doar pe mana )...
         4. Fond de ten 24 k- adica are particule aurii foarte fine da senzatia de glow, cred ca e ok pentru machiajul de seara ...din nou este foarte inchis pentru tenul meu, dar am ales nunata cea mai deschisa, blenduit foarte bine e mai acceptabil,  acoperire medie si nu prea ma impresioneaza!
IN CONCLUZIE : TREBUIE SA MA BRONZEZZZZ










































































PARTICULELE AURII NU SE VAD ...SUNT FOARTE DISCRETE SI  APARATUL MEU NU LE GASESTE     ahaha


PUP SI REVIN EVENTUAL CU  NOI INPRESII !!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget