Translate

joi, 9 februarie 2012

MY LIPS COLORS :)

                                           HELLO!

          Poate ati remarcat sau poate NU ca eu pun accent in machiaj mai mult pe ochi (consider ca e mai important) decat pe buze! De ce?
         1.pentru ca nu consider ca am niste buze dragute...(nu am nici acel ''v''  la buza superioara).
         2.pentru ca orice ruj /gloss as folosi NU MA TINE  forte mult pe buze (ori se duce de tot ,ori se aduna destul  de urat).
          Dar asta nu inseamna ca nu ma dau din cand in cand cu ruj sau gloss. Le prefer pe cele cu o textura mai cremoasa (pentru ca am buzele destul de uscate - mai ales iarna)

                                    Cam asta e mica mea colectie de glosuri /rujuri






























PE ASTEA CRED CA NICI NU LE-AM FOLOSIT VREODATA(cadouri de prin reviste sau din seturi de farduri)





















       ACESTA E PREFERATUL MEU: YVES ROCHER- tot de la o revista (dar s-a potrivit super bine)




















             VOI CE FOLOSITI MAI DES :RUJ SAU GLOSS?

                         CEVA RECOMANDARI?
                                  PUP!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget