Translate

miercuri, 25 ianuarie 2012

NAVY BLUE OR GREEN?



                                       SALUT FETELOR!

Oficial suntem in plina iarna! Chhh....si imi place la nebunie  dar mai ales atunci cand bate vantul atat de tare!Dar ce e mai  frumos decat sa stai acasa la caldurica si sa bei o cafea calduta(cu lapte!:) ? Binenteles si putin MAKE-UP....
Aceste poze le-am facut acum cateva zile cand inca mai era frumos afara si am profitat de soare! Primul e o combinatie de navy blue cu auriu  iar al doilea machiaj e un  verde kaki combinat cu auriu!

Care credeti ca e mai dragut?










































PUPICI!





2 comentarii:

  1. verdele imi place si mie mai mult!si cred ca ma avantajeaza si mai bine (eu fiind roscata )!:)
    pup sunshine!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget