Translate

marți, 31 ianuarie 2012

ALIX AVIEN

                                           SALUT FETELOR!

WOW... nici nu mai stiu de cand nu am mai avut un produs Alix Avien ! Foloseam inainte destul de des aceasta firma (cand eram in liceu si nu era asa o gama variata de produse cosmetice), stiu ca aveam  mascara(imi placea mult) ! Mascara pentru mine este dupa cum am mai zis ... unul din cele mai importante produse in machiaj!Am incercat sa- mi vopsesc singura genele(sprancenele mi le vopsesc eu),dar pentru ca am ochii foarte sensibili nu reusesc sa ajung pana la baza genelelor cu vopseaua si am zis ca nu are rost sa ma mai chinui!Asadar am fost sa-mi cumpar un nou mascara si pentru ca mi-a placut mult peria de la Maybelinne-ONE BY ONE cea din plastic am zis ca ar trebui sa gasesc ceva similar! E destul de ok.-EXTREME MASCARA-21 lei , doar ca mi se pare ca incarca destul de mult genele si trebui sa le perii la sfarsit  cu una curata, sa le despart mai bine! Mascara primeste   nota 8 :)



































Pup si ne intalnim curand!
Pe blog :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget