Translate

marți, 6 decembrie 2011

SALUTARE!

A venit mosul azi pe la voi ...MOS NICOLAE nu altul :) !? La mine a venit ...dar mai mult m-am dus eu la el :)))

Azi m-am intalnit cu Liana -http://lianabazar.blogspot.com, si cu produsele ei minuntate ! Nu as fi iesit din casa pe asa o vreme (ploua rau) dar cand e vorba de cosmetice ...pffff  merg pana pe MARTE :))
Da ne-am intalnit din nou adica  eu si fondul de ten Covergirl  - nu e cel de care vorbeam eu acum ceva timp dar este cam aceiasi idee impreuna cu  cei de la Olay !
Si cum nu puteam sa ma intalnesc doar pentru un fond de ten mi-am mai cumparat ceva : renumitul mascara Full'n Soft de la Maybelline! Si  am primit un cadou: un mini fond de ten de la Almay !

YEYYY super feiricita!
























cel mai deschis este de la covergirl













CAM ATAT.... V-AM PUPAT!
VOUA CE V-A ADUS MOSUL?





2 comentarii:

  1. Hello Claudia

    Lalele, lalele, galbene lalele mi-a adus mosul! Si hipopotami Kinder:)!
    Cate chestii frumoase ti-a adus tie mosul! Numai una si una!

    O zi frumoasa....

    RăspundețiȘtergere
  2. OOOO.....Nicole nu am mai auzit de tine de ceva timp !pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget