Translate

vineri, 30 decembrie 2011

DE SARBATOARE VARIANTA 3

                                                        LA MULTI ANI!!!!

  TIC TAC TIC TAC mai sunt cateva ore pana la 2012! Nu sunt fan glitter si nu port genul asta de machiaj ...doar la ocazii si asta foarte RAR(1 max. 2 ori pe an)! Dupa cum am mai zis nu sunt genul de persoana care sa se machieze strident si sa iasa in evidenta doar prin machiaj ! Exceptie o face doar 31 decembrie! Nici de Craciun nu-mi place acest gen de machiaj (mai ales ca de obicei Craciunul e in familie)- am avut un machiaj simplu. :) 
Din pacate aparatul meu foto nu scoate foarte bine culorile si am facut acest machiaj la lumina neonului nu la lumina soarelui :(



va las sa vedeti o varianta .....  pentru persoanele care poarta acest gen de machiaj!



















VA PUP SI UN AN MAI  FERICIT!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget