Translate

sâmbătă, 24 decembrie 2011

DE SARBATOARE - VARIANTA 2


                                           CRACIUN FERICIT TUTUROR !


In prag de Craciun, pe ultima suta de metrii, cand totul e gata, mai ramane ceva de facut !!! Intotdeauna am lasat unghiutele la finalul treburilor :)

In ultima perioada am facut o obsesie pt. aceasta nuanta! Imi place enorm de mult si cred ca merge si pe vreme de sarbatoare :) . De obicei nu-mi tai cuticulele de la unghii -se vede si in poze : 1.pt.  ca nu pot, si...  2.pt. ca stiu ca ele cresc mult mai mult !Asa e oare?











    La postarea trecuta am facut un machiaj de sarbatoare, si apoi m-am gandit  ca ar merge si  un tus maro    (cel de la GOSH) !


                                                      IATA POZELE














              Va pup si distractie maxima (si mai ales pofta buna!!)































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget