Translate

duminică, 13 noiembrie 2011

NEW

                                 SALUT FETELOR!(ca baietii sigur nu citesc :)))

          Oricat m-as chinui sa fac postari mai dese ,nu prea reusesc din pacate! Dar de shopping trebuie sa-mi fac timp, si.... ce am cumparat? Am tot auzit de apa micelara si stiam ca e foarte buna pentru demachiere cum ar fi cea de la Bioderma, eu am pielea destul de sensibila, folosesc de obicei demachiant special pentru ochi, si practic am zis sa fie 2 in 1 -pentru ochi si  fata!


         Cand am ajuns sa cumpar demachiantul , mi-a atras atentia cel de la Vichy....pentru ca intotdeauna mi-au placut produsele care au pompita (creme de corp ,demachiante...etc), mi se par mai practice...:)demachiantul cred eu ca este potrivit pentru tenul meu cu imperfectiuni, sensibil,  este si fara parfum, alcool (inca este in faza de testare)
       Ce-mi  doream si din pacate nu am reusit sa cumpar COVER GIRL&OLAY fond de ten compact.....este BESTIALLL....l-am descoperit din intamplare pe blogul Lianei : http://lianabazar.blogspot.com/  , si am zis sa-l incerc! Este preferatul meu (si credeti-ma  am incercat ceva fonduri de ten )....asa ca m-am consolat cu cel de la  Sephora! Nu are cum sa-l inlocuiasca pe cel de la Cover Girl, se apropie ca si consistenta dar nu acopera destul de bine !




















































SI PENSULA PENTRU SPRANCENE CU DOUA CAPETE: 1.ARANJARE SI  2. FARD DE SPRANCENE dar o sa-l folosesc la vopsirea lor 



PUPPP!
CARE ESTE FONDUL DE TEN PREFERAT DE VOI ?


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget