Translate

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

LA MULTI ANI !

HELLO!


    Astazi este sarbatoare mare pentru mine....blogul meu face un anisor ,stiu sunt la inceput si mai am foarte mult de invatat, dar ma stradui sa iasa ce totul bine si sa va placa tot ce fac eu aici! Practic acest blog l-am facut din pasiunea mea de a machia si as fi vrut sa comentam mai mult despre ce scriu eu aici si ce fac! Stiu ca nu am multi cititori ,dar acei ce-mi urmaresc blogul ,sa aiba rabdare cu mine si sper sa nu-i dezamagesc !
Acest blog a devenit ca un drog pentru mine ,in fiecare zi sunt prezenta aici sa urmaresc noutatile scrise de celelalte blogarite !
Rugamintea mea ar fi ,daca vreti sa-mi lasa-ti mesaj cu propuneri de postari, ce anume credeti ca ar fi interesant sa vedeti aici pe blog ,si sa stiti ca parerea voastra conteaza!
VA PUP SI ASTEPT MESAJELE! 




LA MULTI ANI    :))))))









SI O MICA DEDICATIE PENTRU VOI :)




2 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget