Translate

duminică, 20 noiembrie 2011

CURS




                                            HELLO!

               Nu stiu cum de am omis sa va arat aceste poze : sunt de la cursul facut acum un an la Christine Valmy , curs care sincer l-am facut mai mult pentru diploma! Nu pot sa zic ca nu am invatat  multe lucruri noi (au fost foarte putine informatii)  ! Si cel mai bine se invata atunci cand faci practica  (care fara modestie ,e ceva adunata :))









  DIFERITE MODURI DE  APLICARE A   FARDUL  DE PLEOAPE  IN FUNCIE DE FORMA      OCHIULUI












POZE DE LA CURS : a fost o provocare sa o machiez , avea ochii de asiatica si mi s-a parul interesant













                                                    am fost si eu putin cobai



                                                            la examen cu modelul meu






TOT PENTRU EXAMEN : sa desenam pe foi diferie machiaje in functie de forma ochiului , machiaj de zi /seara , machaij in functie de forma sprancenei (cum o corectam )A FOST foarte greu pentru mine pentru ca nu sunt un expert in desen,si pe hartie e altceva ,nu se compara cu tenul si fardurile care se intind usor si poti sa le blendui !







Am avut ocazia sa machiez cateva fete pentru concursul de miss boboc (inspiratia de machiaj a fost incaltamintea )





                                   SI BINENTELES CA  A  LUAT PREMIUL 1





SPER CA V-A PLACUT !
V-AM PUPAT







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget