Translate

joi, 24 noiembrie 2011

BUNATATI DE LA E.L.F.!


                              BUNA din nou :)


Am dat comanda acum 4 zile SI UITE  ce mi-am luat (tot timpul au fost foarte prompti cei de la E.L.F.  comanda vine foarte repede)! Unele produse le-am mai avut , dar mi-au placut mult si am zis sa mai dau comanda ...sa fac provizii pentru iarna :)))) ,de multe ori cand intram pe site-ul lor nu le gaseam si am zis sa profit.
 Cele noi sunt: mascara transparent pentru gene si sprancene (dar il voi folosi doar pentru sprancene ), un fard de pleoape brownstone , un lip balm cu aroma de pepene (yamiiii) si cam atat!
Aaa si am luat o mare teapa cu genele false - cred ca e a patra pereche (mi-au placut mult) ,dar pe asta mi-au trimis-o cu defect : nu stiu daca se vede in poza dar una e mai scurta si una mai lunga :(















pupppppp














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget