Translate

joi, 27 octombrie 2011

SPRANCENE/EYEBROWS



                      HELLO!

             Am mai zis probabil dar imi vine destul de greu sa fac postari in acesta perioada , nu stiu de ce dar parca ziua nu mare 24h si trece foarte repede :((

        In ulimele saptamani am tot vazut postari pe diferite bloguri  machiaje cu renumitul Halloween, si parca nu as vrea sa ma aliniez tiparelor!! Voi ce ziceti ...ar trebui sa fac si eu un machiaj gen bau bau?  Prin urmare... aceasta postare nu este despre  Halloween ci despre sprancene  :)  ! Da... toata lumea ar trebui sa stie ca sprancenele sunt foarte importante in machiaj si nu numai ! O spranceana bine si corect pensata da forma si aspect placut fetei!
        In primul rand , persoanele cu parul inchis la culoare ar trebui sa -si deschida putin nuanata sprancenelor(cam cu un ton), deoarece o spranceana foarte inchisa inaspreste trasaturile (pare mult mai batrana), iar persoanele cu parul deschis ar trebui sa le inchida nuanta cu un ton sau doua (asta ar fi cazul meu :)) !
Se zice ca o spranceana bine pensata e ca un lifting facial !







CAM ASTA E DE FACUT !


Pentru pensarea sparncenelor avem nevoie de o penseta ,o periuta pentru aranjarea lor ....multa indemanare si  curaj :)))
Variante de pensat:  fie urmezi pasii din poza , fie cu un sablon (dar e putin mai greu)
Spatiile goale , sau conturarea lor se poate face cu fard mat sau cu un creion de sprancene !
Pentru o perioada mai lunga ele se pot vopsi sau chair tatua !



ASA ARATA SPRANCEANA MEA(nu sunt foarte multumita de ea)






CE FOLOSESC EU....







pentru vopsit(BROWN) 


















cam asta e ...va pup !


Un comentariu:

  1. Ai dreptate: niste sprancene pensate bine arata extraordinar. Nici eu nu sunt multumita de sprancenele mele pentru ca atunci cand eram mai mica le-am pensat aiurea si acum sunt prea scurte insa cu timpul am inceput sa invat mai multe despre pensarea sprancenelor si acum am invatat sa lucrez cu ele nu impotriva lor. :)

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget