Translate

miercuri, 19 octombrie 2011

NYX

                               SALUT !

             De ceva timp am dat comanda de doua produse de la NYX de pe blogul acesta: cheaplboutique.blogspot.com ! Sunt primele produse de la NYX si dupa ce m-am hotarat ce vreau si m-am documentat desprea produse am zic ok ...sa incerc! Mi se termina corectorul si era cazul sa cumpar ceva dar nu stiam ce....si l-am gasit pe cel de la nyx....e destul de bunicel numai ca nu acopera exact cum imi doream si cum credeam (doar sa mai incerc si alta metoda de aplicare),cat despre primerul verde pot sa zic ca e foarte fin si fondul de ten chiar se fixeaza mai bine si tine mai mult , mai aveam ceva de la ELF dar nu era asa minunat!
            De ce am luat verde? Pentru ca neutralizeaza tenul meu putin mai rosiatic si mai ales acum in perioada frigul se vede cel mai bine (de la diferente de temperatura -in camera cald ,afara frig = ten minunat de rosu :((( )!Sa nu va ganditi ca daca ma dau cu el pe fata voi fi un alien :)).....este destul de transparent si oricum aplicand fondul de ten nu se mai observa :))

Ma gandeam  sa-mi cumpar si fondul de ten dar nu stiu exact daca este ok si daca acopera bine....voi ce produse  de la NYX aveti si cum vi se par?




Cam asa arata produsele!














  

nyx studio perfect primer











nyx concealer in a jar



























nuanta FAIR -e ok -am nimerit bine :)))) 

























V-AM PUPAT!
O ZI FRUMOASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget