Translate

luni, 10 octombrie 2011

BLACK AND WHITE

                                       HELLOOO and OLAAAA :))))


             Dupa o perioada destul de lunga  de pauza (si nu pentru ca asa am vrut eu ) ma rog ....ceva  nou pentru mine cu schimbari destul de mari....si program destul de plin (nu prea reusesc sa fac nimic - inclusiv sa ma ocup de blogutul meu :)) ,am zis ca tre'  sa fac un efort sa-mi fac prezenta (oricum eu am fost destul de prezenta pe bloguri -trebuia sa vad noutatile !!! )!Si m-am gandit ca ar fi cazul sa folosesc genele false pe care le-am cumparat de la targ (COSMETICS BEAUTY HAIR) !





























OCHII NU MINT :   SE VEDE CA ERAU OBOSITI SI ROSII :(((









DA...E NOUA SI O ADOR (ESTE EXACT CE CAUTAM  DE FOARTEEE  MULT TIMP !!!)YEEE








PRODUSELE FOLOSITE




GENELE ...HMMM NU SUNT EXACT CE CREDEAM  EU!


VA PUP !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget