Translate

luni, 12 septembrie 2011

DRAMATICAL MAKE-UP

HELLO!


     Am promis  in ultima postare  ca o sa fac  un machiaj cu noua  paleta  Sleek -curacao ! Asta ar fi prima varianta de machiaj , am vrut sa fac unul  mai dramatic azi  - dramatic pentru mine ;)  ).Dupa cum am mai scris nuantele sunt foarte pigmentate si se intind foarte usor !In nici un caz nu as purta acest machiaj ziua (oricum eu sunt adepta unui machiaj mai soft) !








FARA MASCARA :(
CU GENE FALSE      E.L.F.

















DIN  GRESEALA AM  UITAT SA  CURAT  TENUL  IN  POZA  ASTA ...SORRY.....DAR SE VAD BINE  NUANTELE  SI ASTA AM VRUT SA SE VADA  CEL  MAI BINE




LA SFARSIT AM SCOS GENELE FALSE SI AM  APLICAT  TUS 




AM FOLOSIT KAKI-UL SI MOVUL







ALTE  PRODUSE FOLOSITE





SPER CA V-A PLACUT !
PUP

2 comentarii:

  1. Ce ochi superbi ai:O Sunt cumva lentile?:D
    Frumos machiaj.Frumoase nuantele folosite;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. MS SUNSHINE! Nu ...nu am lentile ,in functie de fardul pe care-l folosesc nuanta mea de albastru de la ochi se modifica putin :)!pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget