Translate

duminică, 18 septembrie 2011

COSMETICS BEAUTY HAIR

                               OLA GIRLS!


  Binenteles, ca nu aveam cum sa nu vizitez si eu Romexpo in acest week-end mai ales ca am fost libera! Anul trecut l-am ratat si mi-a parut foarte rau. Asadar ...am ajuns, intrarea a fost 10 lei, au fost multeee standuri ,dar din pacate erau cred  80 %  numai pe domeniul nails! PARADISUL OJELOR! Multe standuri cu produse de hair style, de cosmetica, dar pe mine ma interesau cele de machiaj care binenteles ca erau cateva, dar nu vroiam FLORMAR SI FARMASI, ca astea le gasec oricum ,vroiam ceva nou, ce se gaseste mai greu, dar sa fie eventual si la preturi accesibile! Bani sa fie ..ca aveai ce sa cumperi.Oricum am plecat destul de deprimata ca nu am putut sa-mi cumpar exact ce vroiam eu (buget redus), dar la anu' sper sa aflu din timp si sa fac ceva economii! Asadar cam astea le-am luat! 














BINENTELES CA NU PUTEAM REZISTA







ABIA ASTEPT SA LE FOLOSESC









DIN PACATE CAD PERII DIN EA























CAM ASTA E NUANTA
OJA E UN ALBASTRU FRUMOS , DAR SE VEDE ALTA CULOARE








PUPPPPP!!! 

3 comentarii:

  1. Hellooo
    Eu merg in fiecare an la acest targ pentru produsele de la Joico si ojele de la Alessandro! Anul acesta nu m-a interesat prea mult si nu m-am dus dar iti dau un pont! Ca sa nu mai platesti intrarea la targ, pe site la romexpo si de acolo pe site www.expocosmetics.ro,gasesti invitatii on-line. Completezi datele de acolo si iti trimite invitatia gratuita pe e-mail, o printezi si o arati la intrare. Eu asa fac la toate targurile de la romexpo! Intru gratis cu invitatii on-line:)!

    Puuup

    RăspundețiȘtergere
  2. salut Nicole!Stiam ca se dau si invitatii gratis dar eu am aflat abia sambata de acest targ! Si eram grabita sa ajung mai repede !Nu era asta problema ...DE INTRARE :)!Eu nu m-am putut apropia de cele mai sus mentionate de tine + opi ...etc(sunt foarte scumpe)si nu consider ca pe o oja se merita sa dai atat de mult (~40 lei)!pup

    RăspundețiȘtergere
  3. helloo

    E foarte mult intr-adevar pentru o oja! De asta nici nu m-am mai grabit anul asta sa merg la targ!

    Puup!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget