Translate

marți, 13 septembrie 2011

AUTUMN

                                          Buna !

                 Vine vine viiiine tooooamnaaaaa.......si ne-aduce ......noi machiaje (nu prea are rima :) ). Odata cu venirea toamnei (chhh), binenteles incepe si scoala ...pentru unii (nasol )!!!! Acesta nu este un machiaj de BACK TO SCHOOL, ci unul de toamna (deja au inceput sa cada frunzele si sa se faca castanele , semn destul de clar -offf !)
                 Deja vreau sa vina varaaaaaa!  Dar sa revin la machiaj , este unul in nuantele toamnei: maro, orange, caramiziu-rosiatic , nuante care mi se potrivesc cel mai bine (eu fiind roscata ),si pentru ca  imi intensifica nuanta  ochilor de albastru deschis .


































tequila sunrise

bloody mary
E.L.F.

MASCARA ESTE VERDE :))




















Pentru cele care au inceput scoala  MULTA BAFTA!
Pup si o toamna vesela :)  

2 comentarii:

  1. e foarte frumos machiajul dar ochii tai sunt minunati. abia astept sa probez si eu noile mele lentile sa vad cum imi sta cu ochi albastrii :D

    Pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget