Translate

joi, 25 august 2011

REVISTE-LUNA AUGUST

                       HELLO!



         Nu am mai scris de ceva timp (ori ocupata, ori plecata, ori plictisita ),m-am gandit totusi ca ar fi cazul sa scriu ceva, sa nu ma certati :))
         Nu stiu cum se face dar la mine cand se termina UNA se termina CAM TOATE !!Asa ca eram in cautare urgent de demachiant pentru fata si ....in drumul meu spre cumparaturi ,  am remarcat o revista cu demachiant si am zis ca se merita ...2 in 1 ,si demachiant si revista Unica- editie 3 D  (nu mai luasem de ceva timp reviste-a fost si asta o boala candva)....si bineneteles ca am gasit ceva ,ca tentatia e mare :),si tot timpul e loc de un alt mascara, am mai luat si Marie Claire cu mascara de la Deborah (una din marcile preferate)!












PERIA ESTE CHIAR BUNA 










ONLY MASCARA :)













AM MAI AVUT  ACEST DEMACHIANT SI MIA PLACUT MULT
PUPICIIII

3 comentarii:

  1. Hello!
    Chiar incepusem sa ma intreb unde ai disparut (ori ocupata, ori plictisita sau plecata)!
    Si n-am sa te cert!

    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca le-ai cam incurcat intre ele. Revista Unica e cu mascara si revista Marie Claire cu demachiant! Asa se vede-n poze:)
    Corect??

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ola Nicoleeee....da am revenit:)))! ahahah...da acum vad ca le-am incurcat ,dar ce mai conteaza bine ca se vede in poza....pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget