Translate

luni, 11 iulie 2011

SEPHORA

                                            HELLO!

      Nu prea am avut timp in ultima perioada sa postez nici un machiaj... sau sa scriu despre ceva anume, din pacate, dar nu cred ca mi-ati dus prea tare dorul :)! Oricum o sa ma revansez eu zilele astea sper! Mai nou m-am indragostit de o oja! In ultima perioada nu stiu ce a fost cu mine dar mi-am cumparat cam multe oje ,dar cred ca o sa ma opresc :( ( sunt bolnava de ''ojitolita'' si cred ca e CRONIC ahahaha )! Oja am gasit-o la SEPHORA la reducere (yeeey) ! Imi place ca are o cantitate mica ,si nu o sa ma plictisesc repede de ea, plus ca nu are timp sa se usuce !














SCUZE DE IMPERFECTIUNI !AM FOST DESTUL DE GRABITA :)

PUPICI !

Un comentariu:

A apărut o eroare în acest obiect gadget