Translate

luni, 25 iulie 2011

MASCARA ORIFLAIME

                 HELLO AGAIN!


         In aceasta postare nu vreau sa demostrez vreun machiaj deosebit, ci doar noul mascara de la Oriflame ! Este SUPER bun (mi-am amintit de el si-am zis ca trebuie sa-l mai cumpar odata)   :))

         Eu nu sunt inzestrata cu gene lungi si dese...din pacate :( ...dar  aceasta pensula  - pe langa faptul ca e foarte subtire- este chiar   foarte buna pentru mine! Poate multe fete zic ca- daca nu e groasa pensula nu e buna de nimic -GRESIT, fiind pensula subtire iti rimeleaza pana si cel mai scurt fir de geana  si atunci ele  par mai voluminoase, mai lungi + curbate, ceea ce e minunat !!!











 

       Ma chinui ceva sa scriu aceasta postare , matzuca mea nu ma lasa ,a adormit pe tastatura si mie mila sa o deranjez !
     Cam asa arata genele mele rimelate cu el:






ASA ARATA PENSULA DE APROAPE !







             SI  ... VA MAI POVESTESC CEVA!

         Se poate numi noroc : de mult timp caut o pensula pentru aplicarea fardului , dar foarte scurta in peri, rotunda si deasa (da...uneori fac fixatii pe anumite chestii si pana nu gasesc nu ma las)! Si in expeditia mea prin Sephora am gasit o promotie la un creoin contur de buze (binenteles ca am zis ca eu nu folosesc, decat foooarteee rar), creion care la celalalt capat avea o pensula pentru buze! SURPRIZA era chiar pensula pe care o cautam !yyeee. ..in sfarsit  (am cumparat doua chiar -fiind si foarte ieftine =4.5 lei ). Vazusem mai demult la ei pensule de genul ala ,dar dupa cum stiti sunt exagerat de scumpe ! MA DECLAR FERICITA!




PENSULA DE BUZE O FOLOSESC CA PENSULA DE PLEOAPE este exact ce doaream



produsele folosite


V-AM PUPAT!

6 comentarii:

  1. Care este secretul fard-ului de pe pleoapa inferioara? Din poze (la postul cu mascara oriflame) pare un lila!
    Imi place culoarea fard-ului.
    Apropo de mascara, sunt fan convins L'Oreal dar probabil oricand pot fi reconvinsa de minunea unui alt brand mascara!

    ..have a nice day

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa este Nicole! Este un creion mov iar la celalat capat are un tus mov cu particule sidefate!Il am de la Liana de pe blog! Din pacate am uitat sa-i fac poze !Am scris in postare : unele produse...pt.ca stiam ca nu sunt toate:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Yeeee, ai postat poza cu creionul mov! Foarte frumoasa culoarea! Magic! Imi place mov!
    Iti multumesc!
    Ca si idee, ai putea sa faci un machiaj a la Amy Winehouse! Acum ca nu mai e printre cei vii, e mult mai apreciata si probabil va fi un trend, dedicat ei!

    Spor si astept noi postari!
    Te pup!

    P.S.: Tare scumpa matzuca ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti vine sa crezi sa nu ,eu chiar vroiam sa fac un machiaj gen Amy Winehouse maine! Sper sa-mi iasa! pup :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Gand la gand cu bucurie!!
    Sigur iti va iesi! Trebuie doar sa iti placa ceea ce faci ca sa reusesti ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget