Translate

marți, 26 iulie 2011

IN MEMORIAM- AMY WINEHOUSE

                        HELLO!

       Azi revin cu o postare in memoria AMY WINEHOUSE ! DA mie chiar mi-a placut stilul ei de a canta, avea o voce deosebita, un timbru vocal ''mai altfel''! Nu m-a interesat ce facea ea cu viata ei (ca se autodistrugea , si ma gandeam ca asta e si motivul mortii ei- drogurile sau poate bautura),imi plac mult melodiile ei!

      M-am gandit ca nu ar fi rau sa reproduc stilul ei de a se machia-tus tus si iar tus :)!parul....nu ma chinui ...
      Si binenteles ....si la sugestia Nicolei, am zis ca da trebuie sa postez un machiaj "a la AMY"

      Una din meodiile care imi place foarte mult!  
      http://www.youtube.com/watch?v=OICEc_f88iE









ARATA CIUDAT SPRANCEANA MEA BRUNETA :)

PRODUSE FOLOSITE!  +     TUSUL GOSH






PUPPPPPP

Un comentariu:

  1. Hallo..
    Arata chiar foarte bine spranceana ta bruneta! Si machiajul e chiar reusit, plus ca ai repodus destul de fidel stilul ei un pic aparte cu tus, iar tus...mult tus;))

    Super! Cu siguranta data viitoare voi fi surpinsa de ceea ce vei alege referitor la make-up...oje..ojee;))!

    Apropo, iti recomand un brand de oje "Kiko"! Eu l-am intalnit in Italia! In afara de faptul ca rezista extrem de mult pe unghii, le si vitaminizeaza destul de bine! Si au si culori turbate:))

    Bravoo! Te puup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget