Translate

vineri, 29 iulie 2011

ALWAYS PURPLE !

                   OLAAA!

         PURPLE! Este culoare preferata de foarte multi ani- o am la oje, farduri, haine, lenjerie...si multe altele ! Si bineneteles ca e nuanta pe care o folosesc  cel mai des pe pleoape , imi da senzatia ca imi face ochii verzi  (in aceste poze nu se vede bine :( ,pare un albastru mai intens ), mi se pare interesant roscata cu ochii verzi! Binenteles ca ma multumesc si cu ce am, ca....ce sa zic de obicei roscatele sunt cu ochii caprui !
































PRODUSE FOLOSITE

PRODUSE FOLOSITE -NU LE MAI SCRIU PE FIECARE IN PARTE 
                   PENTRU A LE VEDEA MAI BINE (DACA DORITI) DA-TI CLICK PE POZA !





        MDA ,tentatia a fost mare si ispita si mai mare, am mai cumparat una,este un mov inchis  dar in poze         arata ca un albastru ! MINUNEA NU TINE PREA MULT! :))))



V-AM PUPAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget