Translate

marți, 14 iunie 2011

FLORMAR -GRAFFITI

                             HELLO!

     WORK,WORK,WORK  :(   astea sunt cuvintele care pot sa le spun zilele astea! Sunt super obosita si nu am mai reusit sa postez nimic de ceva timp ! Dar o sa fiu joi si vineri putin mai libera...yeeeee!!!!  Poate atunci o sa postez ceva noutati. Pana atunci va arat ce mai e nou la mine in domeniul NAILSSSS ! De cateva zile mi-am cumparat vreo 4 oje de la flormar ! cautam genul ala de oja care ''crapa''pe unghie(am vazut la OPI),si am gasit varianta ieftina la Flormar! Va arat doar doua dintre ele (sunt mai dragutze)

NUANTELE FOLOSITE

























 












BAZA TREBUIE SA FIE O OJA IN NUANTA DE CONTRAST

2 comentarii:

  1. hei buna, eu mi.am cumparat oja acum vreo 3 zile.. si azi am incercat-o. ca baza am pus flormar neon galben si oja grafiti mov:)). dar am patit si eu faza cu uscatu.. la picioare au iesit destul de fai.. dar la maini... cam nu. are care e secretul sa iasa as fain gen animal print? am vazut si la vanzatoarea de la care am cumparat.. aratau super.. pe langa cum mi.a iesit mie...

    RăspundețiȘtergere
  2. salut! imi pare rau ca nu ti-a iesit manichiura ,si imi mai pare rau ca nu poti sa vezi pozele,zilele astea incerc sa refac cateva dintre ele si altele le streg de tot-am facut o greseala si nu mai am pozele vechi!:(
    secretul,ar fi ca baza pe care o dai sa o lasi foarte bine sa se usuce,si dupa , oja care crapa, dar sa fie intr-un strat mai subtire, si sa intinzi repede,pentru ca se usuca foarteee repede!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget