Translate

miercuri, 18 mai 2011

MASCARA

                          HELLO!

      MASCARA.....indispensabil din trusa unei femei, este cel mai important pentru finalizarea unui machiaj si pentru a pune ochii in evidenta! Cu cat genele sunt  mai lungi si mai dese cu atat privirea este mai interesanta(nici prea incarcat nu vrem efect de ''picioruse de paianjen'')! Pe parcursul anilor am incercat foarte multe tipuri si firme de mascara si am ramas cu gandul la cel  de la Maybelline -FULL N' SOFT(din pacate l-au scos de la vanzare -mareee greseala),pana cand am mai descoperit inca unul si coincidenta tot de la Maybelline -collosal (sa speram ca nu dispare si asta,ca ar trebui sa o i-au de la capat)! cine nu l-a incercat pana acum  nu are cum sa inteleaga.Primul meu produs de machiaj a fost mascara (nu mai stiu firma ,a fost de  ceva timp)  fara mascara parca nu am ochi :)

BINENTELES PENTRU A AVEA NISTE GENE CURBATE SE FOLOSESTE CLESTISORUL(ESTE CEL MAI   PRACTIC )

Diferite tipuri de mascara:
-peria foarte deasa(cam asa imi trebuie mie)
-peria deasa si scurta /lunga
-peria din plastic (mai nou oarecum pe piata -nu ma atrage deloc ideea)
-perie curbata /dreapta.....si lista ar putea continua

TRUC: uneori cu forfecutza mai tai din vf. genelor perpendicular (nu drept)pe linia pleoapei ,pentru a creste genele putinnn mai lungi(asta in timp ,va dati seama : )  )


CE DOR IMI ESTE DE TINE 



PREFERATUL MEU 
 



O PARTE DIN MASCARA

PENTRU CURBAT/INTORS GENELE

2 comentarii:

  1. dragut blog:* am avut si eu rimelul de la Maybelline -Collosal si mi-a placut mult.Follow :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca iti place!pun destul de multa pasiune!pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget