Translate

miercuri, 25 mai 2011

GOMAJUL




                   HELLO!


     Termenul de gomaj provine din limba franceza, unde “ gommage” inseamna in sens restrans
''a sterge”, iar in sens larg - a freca, a degresa, a exfolia. Acest tratament  are ca scop curatarea profunda a pielii, rehidratarea acesteia si cresterea luminozitatii tenului.

    Beneficiile gomajului:  

Prin miscarile de masaj in aplicarea gomajului este stimulata circulatia sangvina, iar preparatul aplicat ofera beneficii pielii. Inlatura celulele moarte ce blocheaza porii, cauzand pierderea elasticitatii si a texturii fine, precum si a pielii mate, uscate;
* creste receptivitatea pielii la produsele dermatocosmetice aplicate;
* amelioreaza si netezeste textura pielii;
* ofera fermitate si elasticitate pielii;
* ofera o senzatie reconfortanta de prospetime.

    Poate fi:

- o baza ce poate fi o crema;
- agenti de exfoliere (agent dizolvant) :
- pentru o exfoliere mecanica:  materiale abrazive de dimensiuni mici (cereale, zahar, sare).
- pentru o exfoliere chimica:   enzimele din fructe.
- o baza lichida, cremoasa sau uleioasa (apa, ulei – in functie de tipul de piele, ulei de masline, miere, lapte, iaurt) ;
- ingrediente pentru o exfoliere faciala blanda: fulgi de ovaz, pudra de migdale, pudra de nuca de cocos, flori uscate (lavanda)

    Cand se aplica un gomaj ?

  Gomajul este o componenta esentiala in ingrijira pielii si ar trebui aplicat in mod regulat in functie de tipul fiecaruia de piele:
 -o data la fiecare 2 saptamani, pentru piele uscata
 -o data pe saptamana pentru tenul normal
 -de doua ori pe saptamana pentru tenul gras.

In anotimpul cald, gomajul este benefic inainte de expunerea la soare, pentru a pregati pielea sa primeasca un bronz frumos, uniform.

   Gomaj facial

 Se aplica cu degetele cantitati mici din pasta de gomaj si se maseaza usor in miscari circulare dinspre gat spre frunte.
 Gomajul trebuie lasat aproximativ 3- 5 minute pentru a se usca inainte de a incepe procesul efecativ de exfoliere.
 Incepand de la gat, frecati incet pielea pana cand stratul de pasta incepe sa se decojeasca   .
 Apoi, clatiti bine cu apa, si aplicati crema hidratanta.


PS: pentru pielea sensibila, cu acnee sau cu capilare sparte nu se recomanda gomajul



   Eu imi fac gomaj facial  o data pe saptamana si  folosesc pe acesta de la avon(nu sunt fan avon dar pot sa zic ca pe acesta il folosesc de 2 ani si  sunt super incantata de el chiar ''dependenta'' , am mai incercat si altele dar tot acesta imi place mai mult). Imi lasa pielea fina si luminoasa (dupa el folosesc si masca).






  gel pentru demachiere(cand nu am chef sa ma demachiez ca la carte ,ma spal cu el pe fata) nu este foarte grozav  

  previne luciul fetei (excesul de sebum) =piele mata dar, nu prea ma incanta, in schimb miroase f bine :)

pentru gomaj sau demachiere recomand acest burete !

       

   Eu insinst mult pe nas, pentru indepartarea pielii mai uscate, si a punctelor negre  :))) , plus ca se vede si la fond de ten cam urat  !  Aparatul il am de la o farmacie (de vreo 4 ani - este foarte bun, are un burete ,2 nivele de vibratii- pacat ca nu am avut decat 2 rezerve de buretei)

Un comentariu:

  1. hei, ma intereseaza aparatul acesta! eu caut de foarte mult timp unele de microdermoabraziune de la roc sau neutrogena pe care nu le-am gasit la noi din pacate. ai putea sa-mi spui de unde l-ai cumparat de al tau? emailul meau este sweety.lolipop@yahoo.com. merci

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget