Translate

duminică, 17 aprilie 2011

DEMACHIEREA

HELLO!


    Stiu ca mai toate fetele se demachiaza zilnic si stiu sigur ca o fac si bine -  insa eu ma adresez doar
 celor care nu stiu  foarte   bine sau care vor sa mai afle ceva nou ! Orice femeie stie ca nici un machiaj nu arata bine decat daca tenul este F. bine pregatit  inainte :)

     IN PRIMUL RAND AVEM NEVOIE DE:

-dischete demachiante (sau vata -cine foloseste),
-lapte demachint(specific tipul de ten )
-demachiant pentru ochi(eu folosesc  demachiant special pentru ochi -am ochii mai sensibili)
-lotiune tonica(de preferat fara alcool, doar pentru tenul foarte  gras e ok cu alcool)






       SI...SA INCEPEM:
-pe o discheta(eu o ud putin inainte cu apa termala),se pune demachiant de ochi  si se demachiaza cu miscari de sus in jos pana se indeparteaza tot machiajul de pe ochi
-se continua cu buzele (daca au ruj sau glos), dinspre comisuri spre interior
-miscarile pentru demachierea fruntii sunt de jos in sus NU DINTR-O LATERALA IN ALTA !
-demachierea gatului la fel se face cu miscari de jos in sus  ,la fel si fata !
-indiferent ce folosim : dischete demachinte sau servetele umede miscarile sunt aceleasi

















   IMPORTANT:
-demachierea se face si dimineata si seara indiferent daca   pe parcursul zilei am fost sau nu machiate !(pe timpul noptii celulele pielii eliminina sudoare si impuritati  )
-demachierea nu se face prea energica pentru ca poate '' maltrata''  tenul (si in special ochii -au pielea cea mai fina si ea se rideaza prima)
-exista un truc pentru a vedea daca demachiantul pe care il folosesti este potrivit tenului tau : daca dupa 20 de minute dupa ce te-ai demachiat , fata  este uscata si  "tine" , ar fi bine sa alegi un alt demachiant !

V-AM PUPAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget